Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

komt er een deel 3 van Independance Day?

Aan het einde van de film wordt er een (gedeeltelijk) open einde aan gegeven. Zijn er al (concrete) plannen voor een deel 3?

7 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
7 jaar geleden
dat ligt er aan hoe succesvol deel 2 is in de bioscoop en op DVD/BluRay.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel 2 was zo'n slap aftreksel van 1 dat ik denk dat er gewoon geen inspiratie meer over is om nog een deel 3 te maken... "Arrival" komt binnenkort uit, beschouw dat maar als deel 3 :-)
http://www.imdb.com/title/tt2543164/
Thecis
7 jaar geleden
@RogueTrader
Waarom moeten we dat als deel 3 beschouwen? In de films zijn er al een aantal die kunnen communiceren dus waarom zou een linguist nodig zijn??
In die zin moeten we Sphere dus maar als deel 0 zien??
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Thecis: Reageer nou niet zo zuur en zo serieus... Het is een beetje tongue in cheek... ik weet ook dat Arrival in the verste verte niet lijkt op ID, maar er zitten Aliens in en ze proberen daarmee te praten...
Thecis
7 jaar geleden
@Roquetrader
Als dat mijn enige criteria zou zijn, heb ik de keuze uit erg veel films. Of ik had het gewoon kunnen laten bij ET, waren we gewoon klaar geweest. En grapjes kan ik zeker wel waarderen. Dus het spijt me als ik een keer zuur of serieus over kom, maar kennelijk overlapt onze humor niet helemaal (op dit moment).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn wel plannen voor Independance Day 3. Maar aangezien Independance Day 2 geen groot succes was, wordt nu eerder gedacht aan een tv-serie.
(Lees meer...)
SimonV
7 jaar geleden
Thecis
7 jaar geleden
Thnx!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding