Welke liedjes komen allemaal in de film Costa! voor?

In de film Costa! komen veel eurovie songfestival liedjes in voor.

Ik heb al 1: What's an other year - Johnny Logan

Maar ze singt nog meer liedjes in de film, iets als:
when she (dances ?) she's an angel, and when she (...?) she's an devil,.... en dan iets van viva la vida, viva victoria, cleopatra ....?

Toegevoegd na 6 minuten:
Hoe heet het liedje dat ik hierboven beschrijf?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

1. Let's Get Loud, Jennifer Lopez 2. You Got My Love, Bastian 3. La Passion, Gigi D'Augostino 4. Tingo Tingo Lady, Zapata 5. Oh Bambolero, Jody Bernal 6. Que Si Que No, Jody Bernal 7. Bandoneon, The Sunclub 8. Driving Me Crazy, Boyband 9. Not That Kind, Anastacia 10. Independent Women part 1, Destiny's Child 11. Summer Rain, Juan Wells 12. Jet, Spiller Groove 13. It's A Love Thang, Nightgroovers 14. Who Let The Dogs Out, Bahamen 15. Last One Standing, Girl Thing 16. Make It Hot, Hometeam 17. Komodo, Mauro Picotto 18. II-Symbol, DJ JOSE vs G-Spott 19. Sandstorm, Darude 20. Silence (airscape mix), Delerium 21. Walk On Water, Milk Inc. 22. Gonna Go Crazy, Zapata 23. Hey Baby (uhh, ahh), Cooldown Café 24. She Bangs, Ricky Martin 25. Making Your Mind Up, Bucks Fizz 26. Ding-a-Dong, Teach-Inn 27. J'aime La Vie, Sandra Kim 28. Diva, Dana International 29. Where Are You Now, Imaani 30. What's Another Year, Johnny Logan 31. Over, Re-play 32. 1 + 1 = 2, Fontane 33. Lover Or Friend, Katja Toegevoegd na 6 minuten: hoe het liedje hierboven heet weet ik zelf niet, maar misschien kun je youtube daarvoor gebruiken, zelf heb ik de film namelijk niet gezien...

Ze zingen in ieder geval ook nog Dingedong van Teach-In.

Dana International met Diva (Israel), hierboven ook al genoemd door LeOn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100