Heeft Breaking bad een happy ending?

Heey lieve mensen,

Ik ben deze serie aan het kijken en vind het een super leuke serie.
Maar ik heb heletijd mijn vraagtekens of het einde mij een goed gevoel zal geven of mij een verdrietig gevoel zal geven of melagoliesch. Dat wil ik graag weten en meer niet ;)

Hartelijk dank voor uw antwoord

groeten

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Nee. Het eindigt met de dood van de hoofdpersoon.
Amadea
7 jaar geleden
Powergen
7 jaar geleden
Tot zover de clue......
Amadea
7 jaar geleden
Was te verwachten, aangezien hij een levensbedreigende ziekte heeft. Maar om daar nou een negatieve duim voor te geven? Het is het antwoord op de vraag!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jaah hardstikke bedankt voor uw antwoord! Dat was namelijk mijn vraag. Maar dan ga ik deze serie zeker afkijken want dan neem ik aan onlangs hij overlijd dat er toch nog een happy ending aan zit als ik het goed begrijp
Ritsuka
7 jaar geleden
gelijk spoiler van hoe de serie eindigt, lekker dan.
Thecis
7 jaar geleden
@Ritsuka,
Dat wist je toen je de vraag las, dat er een spoiler alert bij hoorde.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Walter ligt op de grond uit te bloeden met een ziekte, maar het zou kunnen dat hij het overleeft en opeens terugkomt :D