hoe heet deze film over ijshocky en race en jungle?

ik heb ooit n keer n film gezien (gerne actie denk ik)
met een verhaal lijn, dat mensen in de jungle gedropt worden, en dat alles op camera gefilmt word en uitgezonden word op tv,

(onderstaand stukje weet ik niet of die ook bij de film hoort)
ik herinder mij n korte scene op een ijshocky baan, dan mensen echt worden vermoord en dacht icm met auto`s (zoals het in deathrace (met jason statham) word gespeeld

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

In de film "The Condemned" uit 2007 wordt een groep ter dood veroordeelden op een eiland gedropt. Ze doen mee aan een wedstrijd waarvan de winnaar zijn vrijheid terugkrijgt. Daartoe moet hij wel alle tegenstanders uitschakelen. De hele strijd wordt gefilmd door een rijke televisieproducer voor een realityprogramma.

Op http://www.moviemeter.nl/film/41013 staat over deze film:

"Jack Conrad (Steve Austin) zit in een dodencel in een corrupte gevangenis ergens in Midden-Amerika. Dan doet er zich plotseling een mogelijkheid voor om zijn straf te ontlopen : een rijke televisieproducer heeft hem uitgezocht om deel te nemen aan een spannende reality TV-show. De corrupte gevangenisleiding wordt simpel omgekocht. Hij wordt gedropt op een verlaten eiland ergens in de oceaan. Daar wacht hem een dodelijk lot : hij moet een strijd op leven en dood aangaan met negen andere ter dood veroordeelden. Alleen diegene die overblijft zal zijn vrijheid terug krijgen."

De scène op de ijshockeybaan komt, voorzover ik kan nagaan, niet voor in deze film.
Antoni
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dankjewel antoni, ik ga de fil n keer huren en nog eens kijken dankjewel