Hoe heet de film waarin een man terugvalt in de middeleeuwen?

Een (zwarte) man werkt als onderhouder bij een Kasteel. Plotseling ziet hij iets in de gracht om het kasteel liggen en probeert het te pakken. Maar dan valt de man in het water en komt ineens in de middeleeuwen aan. Hij denkt dat het Castleworld is waarin iedereen zo goed verkleed is en acteert, maar dat blijkt het niet te zijn. Het is een Amerikaanse comedey en het leek me wel grappig om die af te kijken, maar ik ben de naam kwijt! Weet iemand hoe die heet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dat is "Black knight", uit 2001.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hartstikke bedankt voor je goeie en snelle reactie!