mamma mia ,want dat maakt de mensen vrolijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het ligt er best wel aan wat voor persoon je bent, en hoe lang je elkaar al kent etc. maar ben van t weekend bij Knowing geweest. Vond het persoonlijk echt een goede film. Zitten ook wel enge stukjes tussen, maar dan is het natuurlijk geen probleem als je even je arm om elkaar heen legt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou het heerlijk vinden om voor een strandwandeling uitgenodigd te worden, met een borrel na in de strandtent... maar ja ik waarschijnlijk geen 'standaard-meisje'
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vanaf 16 april: He's Just Not That Into You .
Maar met dit mooie weer kun je de bioscoop beter voor een regenachtige dag bewaren....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tijdens een date is "feel good" altijd goede keuze. Ik zou voor "The Boat That Rocked" gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wil wel mee ..