wat is de schoenmaat van Assepoester?

Assepoester heeft zulte kleine voeten dat niemand in het hele koninkrijk haar schoen aan kan. Welke schoenmaat heeft ze?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K
Amadea
9 jaar geleden
Aangezien het een verzonnen persoon is kan je zelf invullen wat jou logisch lijkt. Maat 35, bijvoorbeeld.

Het beste antwoord

Het schoentje was voor haar bestemd. En het schoentje wist dat, de snoodaard! Dus wat deed dat slimme voetbedekkertje.. het kromp extra toen de gemene stiefzusjes het probeerden. Zo paste het schoentje natuurlijk nooit. Dus welke maat schoen het uiteindelijk bleek te zijn, kan ik alleen beantwoorden met de Assepoestermaat.