hoe heet de horror film waar een eng persoon zijn hoofd omdraait richting camera ?

ongeveer een half jaar terug had ik youtube een trailer gezien van een horror film . ik kan me alleen nog maar herinneren dat een gezin in een huis woonden waar er iets ergs was gebeurd vroeger , en dat een man achter zijn computer zit . er stond een camera in hun tuin , en wat die camera opnam , kon die man achter zijn computer zien . maar als die man zich even opdraait , zie je opeens een heel eng hoofd en die draait zijn hoofd om naar de camera . jaaa ik weet het , allemaal heel vaag , maar misschien weet iemand welke horror film ik bedoel , alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Sinister met Ethan Hawke.

Toegevoegd na 3 minuten:
In de trailer die je hier kunt aanklikken zie je de man opeens opkijken in het scherm rond 53 seconde.
Castle