Word de Oscar uitreiking van 2015 ergens uitgezonden of gestreamed?

Ik weet dat Film1 deze uitzend, maar wij hebben deze zender niet. Op de site zelf word het ook gestreamed maar dat kun je alleen bekijken als je in de US woont. Weet iemand waar ik deze kan kijken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je digitale televisie hebt maar de zender niet in je pakket hebt zitten, kun je het alsnog gratis zien:
*) Gratis te zien bij vrijwel alle kabelmaatschappijen en aanbieders van digitale televisie, waaronder:

- UPC (kanaal 15)
- Ziggo (kanaal 999)
- KPN (kanaal 241)
- CanalDigitaal (kanaal 21)
- Delta (kanaal 611)
- Tele2 (kanaal varieert)
- Kabelnoord (kanaal 80
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Film1 zend de uitreiking live uit, voor alle abonnee's. Het kanaal staat dan even een nachtje 'open' zeg maar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Als het kanaal 'open' staat, zal dat voor alle kijkers zijn, niet alleen voor de abonnees. Bedoel je dat?