Hoe heet de film met een helikopter en 2 grote schachten waar iemand inzit?

Het gaat volgensmij over de helicopter.
ik kan me herrineren dat er 2 schachten zijn, waarvan in 1 iemand zit en die loopt vol met water. dan wordt ie gered door iemand uit de helikopter volgensmij via de andere schacht.

weet iemand hoe deze film heet? heb m ooit eens gezien maar kan er niets over vinden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Mogelijk bedoel je de televisiefilm "The Pennsylvania miners' story", uit 2002. Gebaseerd op het waar gebeurde verhaal van negen kompels in de Quecreek die na 77 uur gered werden uit een met water vollopende kolenmijn.
Amadea