In welke films staat vakantie, zee, rivieren, water centraal?

Het hoeft dus geen duikfilm te zijn natuurlijk, maar film waar strand een beetje centraal staat, vakantie, ... Bestaan er zo films en zijn die te bestellen via online winkel? Ik hou namelijk van water en strand. Dat maakt me rustig en ontspannen :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heerlijk, films over strand en zee. +

Antwoorden (5)

The Beach
http://www.film1.nl/films/169-The-Beach.html

Pirates of the Caribbean
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_the_Caribbean

Costa
http://nl.wikipedia.org/wiki/Costa!_(film)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartelijk dank voor de reactie. Zal op youtube even de trailers zien vooraleer ik het aankoop. Hartelijk bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Beach is echt een fantastische film!
Mama Mia !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen Point Break met Keanu reeves en patrick Swayze. Spannende film en lekker veel surfen en strand.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ook nog even een prachtige film voor je gevonden waarin een rivier centraal staat. A river runs through it.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een oudje, maar klassieker: Blue Lagoon. Zo mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Megane is een prachtige, rustgevende film. Het is een heel verstilde, Japanse film.
Het strand staat in deze film niet echt centraal, maar de film speelt zich wel voor een heel groot deel af op het strand, en dat bepaalt wel de sfeer.

Zie de link voor een scene uit de film met een leuk tai chi-achtig dansje op het strand.