Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik mijn geld terugkrijgen als ik mijn vrijkaartjes laat zien in cinemec?

Ik heb vrijkaartjes voor cinemec, maar ik ben bang dat als we daar aankomen dat alles al gereserveerd is. Is het mogelijk om te reserveren en later je geld terug te krijgen als je de vrijkaartjes laat zien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
870
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe kom je aan die vrijkaartjes?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je niet gewoon bellen om stoelen te reserveren onder vermelding van het feit dat je komt met vrijkaartjes ?? Hooguit betaal je dan een paar kwartjes reserveringskosten.
Antoni
9 jaar geleden
Zou men nog weten wat kwartjes zijn? Die worden al meer dan 12 jaar niet meer gebruikt...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar in het taalgebruik nog wel ; al is het maar als je boeken leest van voor 2002. ;-) En zeker vrijwel iedereen boven de achttien - toch de doelgroep voor deze site- zal het kwartje nog niet vergeten zijn. " Een paar twintig-cent-muntjes'" bekt gewoon niet lekker.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Vrijkaarten zijn niet inwisselbaar voor geld, in ieder geval niet bij CineMec Ede (maar ik denk bij andere ook niet).

"Madiwodo Vrijkaarten
•zijn inwisselbaar voor reguliere films* van maandag t/m donderdag, behalve op feestdagen en in de kerstvakantie
•zijn niet voor geld inwisselbaar
•zijn niet geldig voor online tickets
•zijn niet geldig in combinatie met andere acties, kortingen en/of speciale tarieven
•er wordt geen korting of vrijstelling berekend over de reserveringskosten
•bij 3D-films wordt een toeslag van € 2,- gerekend

*Geen bijzondere voorstellingen, filmevenementen of speciale tarieven."
(Lees meer...)
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding