Welke horror film is dit? Zie uitleg.

Ik heb voor ongeveer 12 jaar geleden een keer een film op tv gezien over mens etende mieren.
Ik kan me nog een stukje herinneren dat er een man in een schuur snel een ladder op probeerde te vluchten voor de mieren, maar de ladder viel om en de man werd binnen enkele seconden helemaal op gegeten. Er lag alleen nog maar een skelet naderhand.
Ook kan ik me nog een stukje herinneren dat iemand benzine of een explosieve stof in de nesten v/d mierennesten liet lopen en daarna met een helikopter probeerde te vluchten en de stof tot ontbranding/ontploffing bracht. Ik kan me verder niet veel van de film herinneren. (Ik was toen 12 of 13 ofzo)
Wel weet ik nog dat het toen een spannende film was. Ik zou deze graag nog eens opnieuw kijken.
Wie weet over welke film ik het heb?
Ik kan er zelf eigenlijk niks over vinden op het internet. Behalve een film in het italiaans welke het mogelijk kan zijn, maar ik kan hier geen woord van verstaan. Dus daar heb ik ook niet echt wat aan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

is het toevallig deze ? legion of fire marabunta
deze is niet italiaans maar wellicht was het alleen nagesynchroniseert ?

hij is gemaakt in 1998 dus dat zou kunnen ?

Toegevoegd na 4 minuten:
oops las verkeerd dacht dat de film italiaans zou zijn dus misschien is het echt deze wel
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah, je was me net ff voor!
Nou ja, beter dubbel dan helemaal niks (en je avatar is mijn favoriete stripheld, dat maakt ook een hoop goed ;-) )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit zou hem heel goed kunnen zijn, er komen me wel een aantal stukjes vaag bekend voor. Ik zou hem ff een keer helemaal moeten kijken om het zeker te weten. Het is al wel een hele tijd geleden dat ik naar deze film opzoek ben geweest op internet. Ik heb toen ook een film gekeken welke alleen via youtube was te zien. Zelfs niet "illegaal te downloaden via torrent". Als deze film dat ook is is dat hem niet.
Maar meer suggesties zijn zeker welkom..
capthavoc
9 jaar geleden
Bedankt jouw antwoord is zeker uitgebreider ik gokte bij deze maar wat zoals Guust Flater dat zou doen ;)
ik zit eigenlik te wachten tot iemand een avatar van pruimpit maakt of
leuker nog de mesmaeker LOL
Antoni
9 jaar geleden
De commentaren over deze film op http://www.moviemeter.nl/film/11311 zijn allemaal negatief: slechte acteurs, slechte special effects, enzoort. Zo'n geweldige horrorfilm is het dus niet.
Amadea
9 jaar geleden
@Antoni: soms is zo'n film nou juist camp. Zó slecht dat het smullen is.
Antoni
9 jaar geleden
Ja, iemand schrijft ook: "...het leuke aan de film zijn de speciale effecten, die zijn namelijk zo belachelijk slecht dat het grappig wordt en dat de film op geen enkel moment gaat vervelen..."!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik was 12 of 13 toen ik deze film op tv heb gezien. De leeftijd zal ongetwijfeld hier in meespelen of het een goede film is of niet. Persoonlijke smaak kan natuurlijk oneindig over worden gediscussieerd.