In welke plaats in nl.word gtst opgenomen?

Dus nt meerdijk,want dat zal wel fictief zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
16.9K

Het beste antwoord

Er zijn rond de Regio van Aalsmeer regelmatig opnames.
Vorig jaar waren ze aan het filmen in Ter Aar (Zuid-Holland)
bij het Aarkanaal.Daar reed Ludo het water in,nou ja Ludo..een stuntman dan....ik fietste net op dat moment langs.
Ook in Leimuiden zie je ze opnames maken...Cafe de Koning is de voorkant van Cafe Keizer aan de Dorpsstraat in Leimuiden.
Daar is "Rick" ook gespot met de motor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In de Endemol studio in Aalsmeer. Het antwoord is dus Aalsmeer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de buitenopname s dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor zo'n blauw scherm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welnee..... -
Als je op onderstaande link reageert, weet je exact waar de plaats ligt, het bestaat namelijk uit vele plaatsen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat k met mobieltje nt overal op kan,maar paar dingen gelezen! Tijd voor pc! +1
het ziekenhuis in GTST was het voormalig kennemer gasthuis 'DEO' in haarlem verder zullen er nog diverse locaties zijn die gebruikt worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buitenopname oa Velzen-zuid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 het lykt er wel op!