Hoe heet die film met zo'n computer virus en bommen aan computers?

Ik weet weinig details maar ik zoek die film dat er een bom ofzo aan een computer toetsenbord zit verbonden. Je ziet zo'n vrouw die dan zit te tikken wat haar wordt gevraagd terwijl anderen proberen een robot het typen te laten overnemen omdat ze dan makkelijker de bom kunnen ontmantelen omdat zodra het typen stopt gaat de bom af.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Blown Away (1994)

In deze film zit een scène waarin een vrouw steeds "luv u" móet typen, anders gaat een bom af.
Dan probeert de bom-expert (Jeff Bridges) om de robotarm te laten typen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Precies, die zocht ik. Danku