De hele collectie van meneer Tarantino, en in het bijzonder Pulp Fiction. De eenvoud van het verhaal en de opnames... prachtig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

american history x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Sixth Sense... Waarom: Omdat dat een werkelijke afspiegeling is van het bestaan van entiteiten en wat dat met zich meebrengt... Dus dit is een must voor hen die meer zien dan anderen...

Toegevoegd na 1 minuut:
En de Matrix... Waarom: Omdat dat een weergave is van de wereld vanuit energetisch oogmerk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk dat zijn onderbouwingen, niks vaags aan +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor The Sixe Senthe die heb ik !! Echt goeie film! Grtjs
Geen één. In Nederland mag je downloaden legaal. Dus alles op de harde schijf. Van het verschil ga je lekker op vakantie of uit eten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Voor de goede ore het downloaden van films en muziek is legaal voor eigen gebruik. Dus niet weggeven of verkopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Into the wild en waarom? daar moet je maar achter zien te komen...

Toegevoegd na 3 minuten:
Film van Sean Penn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bang bang you're dead.

Nogal een onbekende film, maar absoluut een topper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is natuurlijk een kwestie van smaak.
De Godfather trilogie. Deel 1 is een legendarische klassieker. Deel 3 is ook heel goed maar deel 2 is echt een meesterwerk. Heel goed gedaan met die flashbacks. Subliem acteren van Al Pacino en Robert de Niro.

Silence of the lambs. De dreiging straalt van het scherm af als Hannibal in beeld is. Wat zet Hopkins een griezel neer!

Pulp Fiction, Kill Bill 1&2. De actie over the top, de dialogen (geouwehoer) altijd heerlijk in de films van Tarantino
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen Braveheart met Mel Gibson, een geweldige film over een Schotse held, met veldslagen en het speelt zich af in de 13e eeuw, dus een kostuumfilm met drama. (historisch gezien schijnt het niet helemaal te kloppen, maar dat mag de pret niet drukken.

En Legends of the fall, met Sir Anthony Hopkins en Brad Pitt, mooie film over het leven van een familie in Noord Amerika en de oorlog in Europa die uitbreekt. Mooie beelden van Montana.

En dan tot slot le fabuleux destain d'Amelie Poulain, een buitengewoon mooie film over het echte leven van een Frans meisje, die met kleine dingen andere mensen gelukkig wil maken. Met trouwens prachtige muziek van Yann Tiersen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gehele collectie van Laurel & Hardy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 altijd leuk als je in melige bui bent! : ) grtjs
Das Boot - director's cut

Oorlogsfllm die de clichés over heroiek en goed en fout overstijgt. Ook vanwege de effects en de fenomenale acteerprestaties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de Titanic de meest geliefde film uit de jaren 90,of anders the shawshawk redemption de beste gevangenisfilm aller tijden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The valley of tears.
Mercury rising.
Saving private ryan.
Tears of the sun.
J.F.K.
The right stuff.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry , ben waarom vergeten.
Omdat het goede films zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stephen king's Christine
Shawshank redemption
The excorcism of Emily rose(waargebeurd verhaal)

Dat is mijn top 3 :)