Dat is "Date night", uit 2010.
Amadea
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Extract uit 2009

Toegevoegd na 27 minuten:
Extract is de clip met de joggingbroek die de vrouw dichtknoopt.
De andere clips zijn idd uit Date night.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dat heb jij al geantwoord op http://www.goeievraag.nl/vraag/entertainment-muziek/films/film-fragment-editie.507779#1555682
Het fragment wat je ziet als de video stilstaat komt echter uit de film uit míjn antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er worden clips uit 2 films getoond. Date night idd en de andere Extract. Ik denk dat de vraagsteller Extract wil weten (is leuker). Maar we zullen het wel horen van de vraagsteller.