netflix my downloads is leeg, hoe komt dat?

ik heb filmen gedownload op netflix op mijn pc maar "my downloads" is leeg. Als ik naar de film zelf ga dan staat er dat het gedownload is hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er zit op sommige films een vervaldatum, ik weet niet of het al wat langer is geleden dat je de films hebt gedownload. Kan je nogmaals wat downloaden? Komt dat wel binnen?

Antwoorden (1)

Hallo, Ik neem aan dat je de windows app gebruikt op je computer. normaal zou die bij "mijn downloads"moeten staan nadat je het hebt gedownload. Het kan zijn dat het gebugged is dat je het wel hebt gedownload maar niet niet bij "mijn downloads" komt probeer je internet uit te doen en klik dan op de film die je hebt gedownload. misschien dat netflix de film wel heeft opgeslagen en dan de film zonder internet kan afspelen. controleer ook of je genoeg ruimte hebt op je pc.