Welke film is door de meeste mensen ter wereld bekeken?

Toegevoegd na 20 uur:
in de bioscoop bedoel ik

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De best bezochte films aller tijden 01. Titanic uit 1997 $ 1.835.300.000 02. Lord of the Rings, Return of the King $ 1.129.219.252 03. Pirates of the Caribbean, Dead man's $ 1.060.332.628 04. Harry Potter and the Sorcerer's Stone $ 968.657.891 05. Pirates of the Caribbean, At W. End $ 958.404.152

Bronnen:
All-time worldwide box office

Dat zou Exorsist moeten zijn!

The sound of music

Bambi

Een wilde gok waarvan ik vermoed dat veel mensen op de wereld de film hebben bekeken (als is het maar een gedeelte ervaan): Schindler's List The sixth sense The Matrix Herbie The Godfather Rambo Star Wars Back to the future Karate kid The silence of the lambs Titanic The shawshank redemption Toegevoegd na 3 minuten: nog 2 dan :) Michael Jackson's Thriller Michael Jackson's Moonwalk

Bronnen:
http://www.imdb.com/chart/top

Ik zou zeggen een Bolywood film heel populair in india en heel azie en daar wonen heel veel mensen.

Op film gebied ben ik niet thuis; maar logischer wijs zou ik zeggen de film van je eigen leven. Niets is boeiender, spannender, ontroerender en saai als je eigen leven wat als een film voorbij gaat.

De Titanic

Als je jouw volledige vraag opgeeft bij Google, popt jouw vraag direct 4 x op [logisch natuurlijk] Maar inderdaad, ik denk dat The Exorcist hoge ogen gooit, alleen heb ik destijds, de zaal, voor de pauze reeds verlaten...ik heb er weken last van gehad! En ik zal hem nu ook vast niet meer gaan bekijken...So count me out!

Avatar heeft iig het meest opgebracht ooit (en draait nog steeds). Toegevoegd na 1 minuut: En heeft Titanic inmiddels ruim gepasseerd!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100