Hoe heet de film over vrienden die gaan kamperen en achterna worden gezeten door een man in een camper?

Een stel, een jongen en een meisje, de zus van het meisje van het stel, gaan kamperen. Onderweg worden ze in de bossen achterna gezeten door een man in een camper. De zus gaat dood en ze vluchten de bossen in.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Doet me denken aan deze:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Texas_Chainsaw_Massacre_(2003)
Maar als ik de inhoud lees, gaat het toch over iets anders..
Weet je anders uit welke periode de film is?