Kent iemand de Luis Funes film over een bankroof dmv tunnel vanuit de kelder van zijn winkeltje?

Zwart wittte film. Volgens mij graven wat criminelen vanuit de kelder van zijn winkeltje een tunnel naar de bank.

Toegevoegd na 13 minuten:
Funes van niet de boef. Hij was de pa van een mooie dochter etc.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Faites sauter la banque:

http://filmsdefrance.com/FDF_Faites_sauter_la_banque_rev.html

(RJ)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ik al 5 jaar naar op zoek! Geweldig! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SUPER !!

Andere antwoorden (2)

Un Drôle de Caïd misschien ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Kent iemand de Luis Funes film over een bankroof dmv tunnel vanuit de kelder van zijn winkeltje?"

Wil je de titel weten, of vraag je gewoon uit interesse of wij die film ook kennen? ;-)