Kun je inmiddels al bioscoopkaartjes online reserveren met een bioscoopbon?

Ik heb 3 bioscoopbonnen liggen en ik zie nergens hoe ik die online kan gebruiken. De bioscoop in kwestie verwees mij naar een Ticketmaster verkooppunt, maar voor zover ik weet handelen die alleen in concertkaarten. Ik kan op hun site ook nergens iets vinden over de bioscoopbon. Ik wil sowieso niet op de dag dat de film draait pas betalen want de kaartjes raken uitverkocht.

Toegevoegd na 8 minuten:
Het gaat om 'Melkweg' in Amsterdam.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Ongetwijfeld verschilt het per bioscoop. Maar bij Pathé kun je online kiezen tussen direct kaartjes kopen, of kaartjes reserveren. Bij reserveren betaal je pas bij het afhalen van de kaarten.

Toegevoegd na 1 minuut:
En er zijn genoeg andere bioscopen die op dezelfde manier werken. Zonder te weten om welke bioscoop het gaat is een precies antwoord niet te geven.

Toegevoegd na 5 minuten:
Reserveren kan bij Pathé trouwens alleen telefonisch.
Pathé: 0900-1458 (€0,80 p/m)
Belbios: 0900-9363 (€0,55 p/m)

Via Belbios kun je ook bij andere bioscopen reserveren.
www.belbios.nl
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Ik had nog niet gehoord van Belbios. Helaas is het bij hun momenteel niet mogelijk. "Reserveren of kopen voor deze bioscoop via belbios.nl is momenteel niet mogelijk."