welke film was gisteren (11 maart) avond op net 5.

er was een film gisteren (11 maart) op net 5 en ik heb alleen maar een heel klein stukje gezien over mensen die met elkaar zaten te msnen op dezelfde school.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

A Cinderella story

Amerikaanse (USA) Romantische komedie uit 2004 van Mark Rosman. Met: Hilary Duff, Chad Michael Murray, Jennifer Coolidge e.a. Sam Montgomery is niet erg populair op school en heeft het thuis, sinds de dood van haar vader, ook niet erg gemakkelijk. Hier wordt ze namelijk gedomineerd door haar gemene stiefmoeder en stiefzusters. Sinds een paar maanden sms't en mailt Sam met een zekere Nomad. Ze spreken af om elkaar om 23.00 uur op het halloweenschoolfeest te ontmoeten. Maar haar stiefmoeder geeft haar geen toestemming om te gaan. Sam besluit hier geen gehoor aan te geven, maar moet er wel voor zorgen dat ze stipt om 00.00 uur thuis is, voordat haar stiefmoeder in de gaten heeft dat ze toch is gegaan. Sam vertrekt zonder dat Nomad weet wie ze is, maar door deze avond zal haar leven nooit meer hetzelfde zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Degene die hiervoor 'n min geeft mag dan wel ff 't juiste antwoord geven... Ter comp een +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je Wijdan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@wijdan dat is vast iemand die net van net 5 houdt