Is er een verschil aan aanbod bij Netflix tussen de proefperiode en de betaalde maanden?

Wij hebben nu een proefperiode Netflix gehad, en we vonden daar het film- en serieaanbod nogal gering. Voor we wel gaan betalen willen we graag weten of her aanbod dan beter zal zijn. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Poet
10 jaar geleden
Ik vind het ook erg karig. Na twee weken zijn er geen films meer die ik wil zien. Netflix schijnt nogal wat aanbod verloren te zijn.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2317467/Netflix-losing-nearly-2-000-movies-streaming-service-Wednesday-including-James-Bond-Woody-Allen-titles.html
Ritsuka
10 jaar geleden
Hier staat op wat er allemaal nieuw is, elke dag updates: http://www.flixfilms.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die link is toevallig ernstig misleidend, 15-03 zijn er drie+ paginas films toegevoegd waar daar normaal een week of meer voor nodig is. Lijkt erop alsof ze de 1ste en 15de steeds meerdere films erop gooien waar dit op andere dagen niks/bijna niks is.

Het beste antwoord

Nee, het aanbod is niet anders dan dat je met de proefperiode hebt. Echter zal Netflix wel gewoon nieuwe seizoenen blijven toevoegen van lopende series en nieuwe films toevoegen, maar het aanbod zelf zal niet zo snel veranderen nadat je je abonnement hebt verlengd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee zowel de proef periode als de betaalde periode is hetzelfde alleen de proef periode kapt ermee na een maand das het enige verschil
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De proefperiode kapt er helaas NIET mee na een maand. Dit moet je zelf vóór het einde van de proefperiode stopzetten. Je hebt namelijk de eerste keer met Ideal 0,01 euro betaald zodat ze je bankrekening hebben en je hun daarmee toestemming geeft om maandelijks het abonnementsgeld af te schrijven. Dit blijven ze doen totdat je zelf je abonnement stopt.