Is het filmfestival van Cannes toegankelijk en wat is daar te doen?

Dit jaar ben ik tijdens het filmfestival van Cannes in de buurt van Cannes. Nu vroeg ik me een aantal dingen af: Mag je als 'normale ziel' daar gewoon naartoe? Wat is er te zien? Heb je een kaartje nodig? Is dit te krijgen voor de normale mens?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Behalve dan dat je vanachter de rode koorden apies kan kijken als de celebs langs komen om gezien te worden en dat het strand helemaal vol staat met prachtige tenten waar het ene feest het andere probeert te overtreffen, zal je niet veel verder komen dan 100 meter vanaf de deur. Respect voor je als je een uitnodiging te pakken zou krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er vroeg bij bent kan je gratis film kijken op de Cinéma de la Plage.

http://www.fest21.com/en/blog/cannes/cinema_de_la_plage_an_escape_from_all_the_movement

Voor de zogenaamde Director's Fortnight is een beperkt aantal kaarten te koop.

(RJ)