Hoe heet die film waarbij een man in een verhoorkamer een heel verhaal verzint?

Ik zit al een tijd te denken welke film dit ook alweer was, ik vond het een heel goede film. Een man wordt verhoord door de politie en verzint alles bij elkaar. Hij zou ook maar getuige zijn. Aan het einde van het verhoor laat de politie hem gaan, terwijl hij eigenlijk het hoofd is van een criminele organisatie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het interview met Joran van der Sloot
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe kan jouw antwoord nou ineens hier staan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat leek de moderatoren beter denk ik

Het beste antwoord

the usual suspect

Toegevoegd na 36 seconden:
''suspects'' trouwens ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Top! Thank you!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die helemaal rechts is de man waar je op doelt...de ''manke'' ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die manke:'kaiser soze'