welke film: jongentje in spookpak word ontvoerd.

Ik heb ooit een film gezien en zou graag willen weten hoe die heet.

wat ik nog weet: twee inbrekers/ overvallers gaan n huis binnen en nemen een jongentje (met n spookpakje) aan mee. De mannen krijgen onderling gedoe en de een dumpt de ander in n maisveld. Er blijft een man met het jongentje over en dat jongentje heefthet best goed. Zo mag hij op het dak van de auto zitten omdat dat een wens van hem was? Later gaan ze een huis binnen van een donker gezin. Hij knalt de vader neer voor de ogen van het jongentje.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je de film 'A Perfect World' bedoelt met Clint Eastwood