Welke film gaat over een man met schizofrenie hij heeft dacht ik 13 personages en 1 is de moordenaar?

Speelt zich af in zijn hoofd, en in de rechtszaak dacht ik, zou graag horen hoe deze film heet wat ik vond het een goede film het is zeker 4 jaar geleden dat ik deze film heb gezien

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
10 jaar geleden
weet welke je bedoeld, maar weet de naam ook niet meer

Antwoorden (2)

"Primal fear" uit 1996.
Amadea
10 jaar geleden
Het is waarschijnlijk "Identity".

Toegevoegd na 3 minuten:
Mensen stranden in een motel en daar worden ze één voor één afgemaakt. Dan blijken het allemaal alter ego's te zijn van Pruitt Taylor Vince. Het is een film met o.a. John Cusack, Ray liotta, etc.
Castle
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is m top!