Worden 3d films bij pathe ook in de standaard versie afgespeeld?

Deze vraag heeft vooral te maken met the hobbit 2, die wij graag in de standaard versie, dus zonder 3d willen zien. Maar doordat wij een hotel boeken, is het fijn om te weten of we deze film bij pathe kunnen kijken of een ander alternatief moeten zoeken. Als de films bij pathe niet in de standaard versie worden vertoond, weet je misschien dan bij welke bioscoop dit wel is (omgeving amsterdam)?
Alvast erg bedankt voor de informatie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
veel films zijn alleen in 3d :(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
The Hobbit 2 zal bij ons ook in de originele versie (gewoon 2D, en dus niet 3D of IMAX) gaan draaien.

Vanaf 11 december kunt u op de website zien welke versie waar draait en hoe laat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mail van Pathé: The Hobbit 2 zal bij ons ook in de originele versie (gewoon 2D, en dus niet 3D of IMAX) gaan draaien.

Vanaf 11 december kunt u op de website zien welke versie waar draait en hoe laat.

Het beste antwoord

Volgens Pathe gaat de film draaien in zowel 3d als de originele versie. Het bioscoopprogramma maken ze vaak pas de voorafgaande week bekend, vaak op maandagavond. Ik zou denken dat ze beide films naast elkaar gaan draaien, en dus in een bioscoop met veel zalen zoals Pathe Arena of Pathe de Munt.
Het is handig als je hotel goed bereikbaar is vanaf eerder genoemde bioscopen.

Je zegt niet waarom een 2d-versie je voorkeur heeft, maar als het is vanwege hoofdpijnklachten e.d. dan is een 2d-bril misschien een oplossing? Dan kun je gewoon naar de 3d-versie gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In brabant heb je bij pathe in ieder geval altijd keus in standaard of. 3d. Heb even de pathe app gecheckt voor bioscopen amsterdam, maar er staat helaas nog info over op. Misschien de app in de gaten houden? Succes!