Welke film wordt nagedaan in de intro van de Southpark aflevering "Bebe's boobs destroy society"?

Ik keek zojuist een Southpark aflevering genaamd "Bebe's boobs destroy society" op Comedy Central en in de intro zag je hoe Cartman in zijn kelder aan het spelen was. Er zat een 'gevangene' in een kuil en hij stuurde iets met een emmer aan een touw naar beneden en gaf haar bevelen met een vreemd stemmetje. Ook was er een klein wit hondje. Volgens mij is dit gebaseerd op een horror/thriller, maar hiervan kan ik mij de titel niet herinneren, kan iemand mij hieraan helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ken de South Park aflevering niet, maar dit klinkt als Silence of the Lambs: http://www.imdb.com/title/tt0102926/
De persoon die iemand gevangen heeft is een seriemoordenaar die ze proberen te vinden, en daarbij roepen ze de hulp in van een pyschopaat en kannibaal (Hannibal Lector) die al gevangen zit.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt! Cartman noemt het "playing Lambs"..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is 'm, thanks!