Hoe heet deze film waarbij een man een vrouw moet versieren die volgens een groep jongens niet te versieren is.

Het gaat over een arrogant vrouw en een groep vrienden willen dat deze vrouw versiert wordt. Ze leren een man kennen die elke vrouw kan versieren en vragen hem om haar te versieren. Later in de film wordt de man echt verliefd op haar. De vrouw komt er achter dat hij haar moest versieren van de groep jongens.

Hoop echt dat iemand weet welke film ik bedoel!

BVD

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K

Antwoorden (3)

Tja er zijn meer films met zon consept. 10 Things I Hate About You, Not Another Teen Movie maar ik denk dat dese bedoelt Two Can Play That Game (2001)

Toegevoegd na 1 minuut:
Link deed het niet dus bij deze
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, two can play that game was het. Super echt bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan me ook bedanke met de beste vraag ;) :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat lukt mij niet via de GV app, sorry. Anders deed ik het wel :-)
cruel intentions heeft ongeveer dit verhaal

http://www.imdb.com/title/tt0139134/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10 things i hate About you