Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel zou ik krijgen voor mijn dvd's bij Used Products?

Used Products, een van de vele winkels die producten inkopen om daarna weer te verkopen.

Als ik daar nou een film van bijvoorbeeld pokemon verkoop, terwijl deze in goede staat is hoeveel zou ik hiervoor dan krijgen?

Ik snap dat jullie dit niet precies kunnen zeggen maar zou het 10 cent zijn of 5 euro. Dat is wat ik bedoel.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
13.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij used products krijg je tot 50 cent voor een dvd dat ligt eraan hoe oud ze zijn. Ik heb er eens een keertje zooitje naartoe gestuurd de meeste waren 15 cent waard. vind ik best laag maar goed. je kan ze beter verkopen aan iemand dan ze weg brengen naar een pawn shop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Doorverkopers willen behalve de kosten van de inkoop ook hun personeel en huur kunnen betalen. Ze zullen dus een prijs willen betalen waarbij ze nog genoeg winstmarge erop kunnen doen om het voor een potentiële consument aantrekkelijk te kunnen maken.

Ga er dus van uit dat jij een kind had en in de used products winkel een oude pokemon film ziet liggen, wat voor prijs zou je er dan voor willen betalen? Stel dat je er +/- €2,- voor zou willen betalen dan zou de prijs die used products ervoor zou willen betalen ongeveer 33% zijn of terwijl €0,66.

Het ligt er aan wat voor waarde used products er aan hecht en om hier achter te komen kan je beter met de films langsgaan en kijken wat ze er voor over hebben!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding