Hoeveel kost Popcorn/Drinken bij de Pathe (Eindhoven) ?

Hallo,

Ik ga binnenkort naar de bioscoop in eindhoven naar de Pathe.
Nu weet ik dat de kaartjes 9,50 zijn maar ik heb echt geen flauw idee hoeveel het eten en drinken kost.
Ik wil gewoon een kleine popcorn en een fles cola hoeveel geef ik dan uit?
Ik weet dat je dit ook daar kunt zien maar dan ga ik er helemaal naartoe alleen maar om dat te lezen terwijl ik het ook aan de mensen hier kon vragen :)

Ps: Ik heb geen Pathe Unlimited etc. gewoon een normale kijker.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
34K

Antwoorden (1)

Een medium popcorn kost in Pathè Eindhoven € 3,00

Ik weet niet wat een kleine popcorn kost, het zal in iedergeval minder kosten dan de medium versie

Toegevoegd na 41 seconden:
Cola kost €2,50