Zijn er in zaal 5 van rembrandt bioscoop te Arnhem ook 'loveseats'?

Hoi allemaal ik ga morgen met mijn vriendin naar de film "We're the millers" in zaal 5 en ik wou graag weten of er daar dus ook 'loveseats' hebben. dat zijn rijen stoelen waar je de leuning omhoog kan doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien staat het op de site van de bioscoop? En anders kun je altijd de bioscoop zelf bellen. Altijd direct en een betrouwd antwoord :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een loveseat is toch gewoon een tweepersoons stoel?

Antwoorden (1)

Ik ben er al vaak geweest en het nog nooit gezien. Op de site worden alle specifieke dingen aangegeven per zaal o.a. of je er met een rolstoel in kan, maar over loveseats wordt niet gerept.