Ik zoek een film over klein jongetje die hield van moorden. Extra uitleg in beschrijving. Weet iemand welke film dit is ?

Ik zoek een film dat gaat over een jongetje dat zijn ratten vermoorde en er fotos van nam. Op een avond vermoorde hij zijn zus en haar vriendje die op haar kamer was. Daarna het nieuwe vriendje van zijn moeder die tv keek. Zijn moeder zelf was niet thuis . Toen hij in een kliniek werd gezet heeft hij 20 jaar lang niet gepraat. Daarna sloeg uit een paar agenten dood en ging ervandoor. Ik zoek deze film al een tijdje maar kan 'm niet vinden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klinkt ook echt als een kaskraker

Antwoorden (1)

Dat is 'Halloween'(2007)
Dat jongetje is Micheal Myers.