Hoe kan je films kijken op www.ikwilfilmskijken.nl?

Ik wil een film kijken maar als ik er op klik zie ik alleen maar de trailer. Hoe kan je de hele film kijken?

Toegevoegd na 2 minuten:
Excuses, ik bedoelde ikwilfimskijken.COM

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, dat lukt niet. Dan zou ik naar 1channel.ch gaan, maar die site moet je even op google zoeken invullen want anders kom je op een andere site uit(heel raar maar waar) of je moet naar tubeplus.me gaan :) daar kan je gratis films en series kijken :)
HeerVoldemort
10 jaar geleden
projectfreetv.com is er ook nog een, wel veel ads, maar die kan je gewoon weg klikken.

Antwoorden (1)

Ben je al geregistreerd daar? Er staat ook een Download link daar al op geklikt? en wat gebeurd er dan?