Kan ik popcorn halen van een bioscoopbon?

Ik heb een nationale bioscoopbon van 10 euro. Kan ik hier van naar de film en van het restant popcorn halen? Of is het echt puur voor een film?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.5K

Antwoorden (2)

De bon is puur en aleen voor de film! Maar sommige buoscopen geven je wel geld teruf als de film goekoper is dan 10 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat gaat in de meeste gevallen niet, omdat het bedrijf dat de bar draait, een ruimte huurt in de bioscoop, dus beide bedrijven horen dan niet bij elkaar, maar dit zijn 2 verschillende ondernemingen.