Hoet heet die russische film over een crimineel?

Hij hoort over de goede nederlandse gevangenissen en probeerd hier veroordeeld te worden, wat niet lukt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je had het zelf kunnen bedenken, want de titel blijkt te zijn: "I want to go to prison". Een komische film uit 1998.

Simon, een aardige en handige familieman wordt ontslagen. Om zijn gezin te kunnen onderhouden accepteert hij een baan van de Russische maffia, wat hem in de problemen brengt. Om te voorkomen dat hij in een Russische gevangenis belandt, vlucht hij naar Nederland. Want in Rusland wordt de Nederlandse gevangenis beschouwd als zeer luxueus. Maar daar in de gevangenis belanden blijkt moeilijker dan hij had gedacht.

Toegevoegd na 55 seconden:
Originele titel: Хочу в Тюрьму
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
inderdaad, dat is hem! Op youtube gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=APNZxneCt4w