Hoe heet die film waarin ze een trein moeten stoppen?

Het speelt zich af in de hedendaagse wereld. Het is een amerikaanse film.
Het is een poos geleden op tv geweest, volgens mij op rtl.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Dat is de film "Unstoppable", uit 2010. Met o.a. Denzel Washington.
Na een reeks incidenten en menselijke fouten raast een grote, onbemande trein, volgeladen met chemicaliën, over het spoor van Pennsylvania. De trein is zo groot en heeft zoveel vaart, dat alles op zijn pad wordt verpulverd. Verschillende overheidsinstanties proberen tevergeefs de trein te stoppen.
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is wel een oude film,maar hij was een paar maanden geleden ofzo op tv.
'Runaway Train' (1995)

Two escaped convicts and a female railroad worker find themselves trapped on a train with no brakes and nobody driving
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of hij recent op tv is geweest, dat weet ik niet zeker. Een nóg oudere film (1976) met dit thema met positieve kritieken is "Silver Streak" (aka "Transamerica Express") met onder meer Gene Wilder en Richard Pryor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan ook deze geweest zijn: http://www.imdb.com/title/tt0144039/

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry de titel van de film die ik bedoel is: Atomic Train