Hoe heet deze acteur?

Ik heb maar een plaatje van hem en heb geen verder informatie....

Toegevoegd na 3 minuten:
Of van welke film...

Ik wacht op iemand die echt toevallig deze film of acteur kent....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Lijkt op james dean..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of toch niet zo haha
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of echt, totaal, helemaal niet. https://www.google.nl/search?q=james+dean&rlz=1C1CHFX_nlNL525NL525&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=yfXPUY2MAomKtAaNp4HIBg&biw=1920&bih=1099&sei=z_XPUefEIYjQtAbP_IHoBA
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Boeiend...
Lijkt op hayden christensen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ow wacht ff! Volgens mij speelde hij ook in de films Beverly Hills Cop. Met eddy murphy. Rosewood heette hij in de film.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weer geen antwoord op de vraag, maar dan is het dus Judge Reinhold. http://www.imdb.com/media/rm2704444928/ch0005282
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaaa die is t!