Ik vind Blood Diamond een topfilm!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Avatar is een aanrader...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je van een uitgekauwd verhaal houdt, maar dan in een hypermodern jasje.
Last of het Mohicans. Een topfilm, goede regisseur en fantastische filmmuziek. Soms gewelddadig, soms romantisch, geweldige avonturen film.

The Bounty, met o.a Mel Gibson in de hoofdrol.
Waar gebeurd verhaal over de bemanning van een schip, dat uit angst voor de kapitein, geen andere mogelijk ziet dan te muiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ goeie keuze!
House of the flying draggers, prachtige beelden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles van Quentin Tarantino is kei goed oa Kill Bill ,P ulp Fiction en Inglourias Bastards
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
serie hornblower
conan
legends off the falls
bravehaert

the holiday
chocolat
de storm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
terug naar de kust, the green mile, flightplan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Man on fire!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precious.

Een film over hoop en doorzettingsvermogen. Iemand die alles heeft meegemaakt wat er mee te maken valt (16 jaar en zwanger van het tweede kind van haar eigen vader, ook seksueel, lichamelijk en geestelijk mishandeld door de moeder, enorm dik, arm, hiv-positief) die toch vecht voor haar eigen geluk en dat van haar kinderen.
14 jaar geleden
Een heel knappe film met Tom Hanks is Forrest Gump.
Echt een aanrader en de muziek is ook heel prachtig !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Crash

Een van mn favorieten,mooie verhaallijn die op een gegeven moment zeer verhelderend samenkomt.
Met Sandra Bullock
Matt Dillon
Bekroond met drie Oscars
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik kijk naar voorgaande antwoorden hebben mensen wel heel verschillende ssmaken. Wat voor de een geweldig is vindt iemand anders misschien vreselijk om naar toe te gaan.
Ik kijk meestal op de website van belbios.nl. Je tikt de stad en daarna de bioscoop van je keuze. Dan zie je het aanbod en maak je je keus. Je kunt ook wat trials bekijken om alvast een beeld te krijgen.
Er draaien op dit moment heel mooie films in de bios. Ikzelf ben naar de Millenium deel 2 geweest. Die is alleen te volgens als je deel 1 gezien hebt dus of ik je die kan aanraden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van wat voor films hou je? Hier een daar tips on verschillende genres.
Smokin aces 2
The storm
The bucketlist