heeft iemand nog een leuke film tip?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik vind Blood Diamond een topfilm!

Last of het Mohicans. Een topfilm, goede regisseur en fantastische filmmuziek. Soms gewelddadig, soms romantisch, geweldige avonturen film. The Bounty, met o.a Mel Gibson in de hoofdrol. Waar gebeurd verhaal over de bemanning van een schip, dat uit angst voor de kapitein, geen andere mogelijk ziet dan te muiten.

House of the flying draggers, prachtige beelden!

Alles van Quentin Tarantino is kei goed oa Kill Bill ,P ulp Fiction en Inglourias Bastards

Bronnen:
Dvd en bioscoop

serie hornblower conan legends off the falls bravehaert the holiday chocolat de storm

terug naar de kust, the green mile, flightplan

Man on fire!

Precious. Een film over hoop en doorzettingsvermogen. Iemand die alles heeft meegemaakt wat er mee te maken valt (16 jaar en zwanger van het tweede kind van haar eigen vader, ook seksueel, lichamelijk en geestelijk mishandeld door de moeder, enorm dik, arm, hiv-positief) die toch vecht voor haar eigen geluk en dat van haar kinderen.

Een heel knappe film met Tom Hanks is Forrest Gump. Echt een aanrader en de muziek is ook heel prachtig !

Crash Een van mn favorieten,mooie verhaallijn die op een gegeven moment zeer verhelderend samenkomt. Met Sandra Bullock Matt Dillon Bekroond met drie Oscars

Als ik kijk naar voorgaande antwoorden hebben mensen wel heel verschillende ssmaken. Wat voor de een geweldig is vindt iemand anders misschien vreselijk om naar toe te gaan. Ik kijk meestal op de website van belbios.nl. Je tikt de stad en daarna de bioscoop van je keuze. Dan zie je het aanbod en maak je je keus. Je kunt ook wat trials bekijken om alvast een beeld te krijgen. Er draaien op dit moment heel mooie films in de bios. Ikzelf ben naar de Millenium deel 2 geweest. Die is alleen te volgens als je deel 1 gezien hebt dus of ik je die kan aanraden?

Bronnen:
www.belbios.nl

Van wat voor films hou je? Hier een daar tips on verschillende genres. Smokin aces 2 The storm The bucketlist

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100