Hoe kom ik aan de film Fortress, een Australische thriller uit 1986?

Hoe kom ik dus aan de film Fortress uit 1986 (let op er zijn meer films met die titel) op dvd?

Deze dus http://www.moviemeter.nl/film/4508 en ik wil daar best voor betalen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Met Nederlandse ondertitels.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Amadea
11 jaar geleden
Zie mijn youtube-link op jouw vorige antwoord. In totaal 6 delen kan je de film op Youtube zien!
Amadea
11 jaar geleden
Ik bedoel: bij mijn antwoord op jouw vorige vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat op youtube in zijn geheel. 1 uur 25 minuten zoeken op youtube op fortress 1986. Kon hem net zelfs op mijn telefoon kijken. Ondertiteling weet ik niet of die erbij zitten.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even iets meer moeite doen als ik zeg dat er meer films zijn met die titel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even iets beter kijken. Het is dezelfde film. Dezelfde hooftactrice. Dezelfde regisseur. Andere omslag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, je hebt helemaal gelijk! Ik keek alleen naar de voorkant en het jaartal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu heb ik alleen nog een ondertitelingprobleem....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://ondertitel.com/zoeken.php?trefwoord=fortress&x=-967&y=-134