Wat is de beste comedy film ooit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ha, die Erik1111; Er zijn er natuurlijk meerdere, maar "The World According To Garp" is de eerste die bij me opkomt.

Mean Girls Dat is de eerste die in me opkwam maar weet eigenlijk 100% zeker dat ik dat helemaal niet de leukste vond..

The Great Dictator met Charles Chaplin

Life of Brian van Monty Python

Monty Python - Holy Grail

'De plank'.

A fish call't wanda

Tricky, de eerste die in me opkomt is "blazing saddles" nee..."trains planes and automobiles" oef

Ik vind zelf de "The naked gun" films wel erg grappig, maar je moet wel van dat soort humor houden natuurlijk..

Wat is jouw definitie van de "beste"? Volgens de IMDB is het "Dzhentlmeny udachi" maar omdat ik daar ook nog nooit van gehoord heb gok i k op "Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb".

Bronnen:
http://www.imdb.com/chart/comedy

hot shots

Kom op zeg! The. Big. Lebowksi.

'Airplane!', zonder twijfel!

Ik las laatst dat 'Some like it hot' door filmcritici is verkozen tot beste comedy aller tijden. Of je daar waarde aan moet hechten, is natuurlijk de vraag. Mijn favorieten zijn Ferris Bueller's Day off en Groundhog Day.

"Porky's pikante pretpark" (deel 1 dus)

Piew, wat een vraag... ik noem een "The Blues Brothers", "Dirty Rotten Scoundrels", "Airplane" (aka Flying High), "The Naked Gun Trilogy", "Trading Places", "Platoon", "Superbad", "Clerks 1 & 2", en vele anderen...

Supertroopers, verreweg

meet the spartans! die film is zoo grappig!

Bronnen:
de film zelf.

'four wedings and a funeral' met hugh grant.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100