Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet de naam van een film over een westerse vrouw die in een harem terecht komt?

Ik heb ooit een film gezien over een westerse vrouw die zou gaan trouwen met een westerse man. Op de een of andere manier komt ze uiteindelijk in een harem terecht.

Er staat me iets bij van een ?trein? overval en daar word ze ontvoerd. (maar dat weet ik niet zeker meer.

Haar aanstaande probeert haar te vinden.

En dan is er nog een andere man een oosterling die haar probeert te bevrijden. Uiteindelijk word de vrouw verliefd op die oosterling en gaat ze er met hem vandoor.

(Volgens mij komt die oosterling ook in de harem terecht en word hij betrapt) Maar ook dit weet ik niet zeker meer.

Iemand een idee?
Het kan wel iets van 15 jaar geleden zijn dat ik die film gezien heb, was op RTL 4 geloof ik.

11 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kan het de TVFilm: Harem, lost of Innocence zijn... uit 1986. Met een vrouw die naar haar verloofde gaat en ontvoerd wordt...

http://www.imdb.com/title/tt0091174/plotsummary?ref_=tt_ov_pl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dit lijkt hem inderdaad te zijn ja.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding