ik ben op zoek naar een film over een telefoongrap die uit de hand is gelopen, wie kan mij helpen?

De bedoeling van de grap is de gebelde persoon een X aantal seconde aan de lijn te houden en hem in die tijd zo bang mogelijk te maken. Een belangrijke regel is om altijd onbekend te bellen, als een aantal jongeren dit op een feestje doet en de gebelde persoon terugbelt, loopt alles uit de hand

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De film heet 7eventy 5ive, en gaat over 75 seconden ;-)

http://www.moviemeter.nl/film/37922