Welke film is dit? Het verhaal gaat over een overval op een geldtransport waarbij een aantal vrachtwagens vol met munt-geld buitgemaakt wordt.

De daders zijn jongeren en krijgen onenigheid waarbij er 1 uiteindelijk in een rolstoel terecht komt.

Het is een Duitse film en in de jaren 80 op TV geweest.
Vermoedelijke titel is "De vergelding" maar dat is dus niet zeker.

Wie weet welke film dit is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Die film is nog steeds een van mijn lievelingsfilms waar ik nooit aan heb kunnen komen.
Hij heet: "Das Ding" met o.a. de muziek van Jimmi Hendrix (Hey Joe).
Als je aan het boek of de film kan komen, laat het me dan even weten, want dan ben ik zeer zeker geinteresseerd.