Film detail: feestje met violist!

Hallo,

Ik heb heel heel lang geleden een film op tv gezien. En de vraag aan jullie is nu weten jullie hoe die heet.

Ik weet niet precies meer het verhaal (wat dus heel lang geleden wilt zeggen) maar een beeld dat ik me nog herinner is dat een meisje naar een feestje gaat, ze komt binnen ze hoort muziek, en dan komt er een jongen op haar af die de muziek speelt met zijn viool (fast, rock speelt hij). en dat is een jongen die ze vroeger kende, maar al heel lang niet meer had gezien.

Meer weet ik er niet meer van, maar ik heb de muziek nodig van die violist, dus ik hoop dat er me iemand kan helpen.

Stuur me maar alle film die in je opkomen als je dit leest, waar dus een violist in voorkomt :)

Toegevoegd na 31 minuten:
Het woord viool komt volgens mij niet in de titel voor. En het is een film met blanke mensen, allee de hoofdrol spelers toch. Anderen weet ik niet.

Toegevoegd na 31 minuten:
Het is een Engelse film. Engels gesproken.

Toegevoegd na 32 minuten:
+ ik heb deze film echt jaren geleden gezien.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer heb je deze film ongeveer gezien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nederlandse film, welke taal wordt er in gesproken?

Het beste antwoord

Lastig, hieronder enkele suggesties, wat zou helpen is als je weet uit welk jaar de film ongeveer kwam.