Welke film beveel je aan?

Ik een een vriend hebben de keuze tussen 2 films: Komt een vrouw bij de dokter en Sherlock Holmes. Welke beveel je aan? We houden van goede films, best lang en actie mag er ook in zitten. Maar niet al te veel.

Toegevoegd na 7 uur:
We hebben net Sherlock Holmes gezien. Ik heb er in ieder geval geen spijt van, erg leuke film!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (11)

Komt een vrouw bij de dokter...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mwa dit zou ik niet aanraden. is een saaie film. Je kan beter het boek lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeft Xinix toch geen min voor te krijgen, lijkt mij een persoonlijk antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar je mag wel motiveren ;-) Anders weet vragensteller nog niks. Min was trouwens niet van mij.
Hou je van actie? Sherlock Holmes.
Hou je van een potje onvervalst op z'n Hollands snotteren? Dan 'Komt een vrouw bij de dokter'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de onderbouwing van beide films. Het is natuurlijk een kwestie van smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plus van mij! stippel.
Als je van actie houd; Sherleck Holmes denk ik meer, Komt een vrouw bij de dokter is wel een lange film weer, maar een drama en als je gevoelig bent van karakter, dan ga je erbij snotteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan of je het boek van Kluun hebt gelezen.

Heb je "komt een vrouw bij de dokter" gelezen, dan moet je naar die film gaan. Heb je dit boek niet gelezen, dan kun je beter naar Sherlock Holmes gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sherlock Holmes, hoewel ik begrepen heb dat de film van Komt een vrouw... minder beroerd is dan het zwaar overgehypte boek, dat volgens mij nooit de bestsellerlijsten zou hebben gehaald als het niet waar gebeurd was. Maar goed, da's mijn persoonlijke opinie. En Sherlock Holmes is gewoon tijdloos leuk, met de garantie van een goed verhaal. Komt een vrouw....heeft een goede cast, maar is natuurlijk een soort drama; daar moet je van houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je wel van tranen trekkers houdt dan zou ik naar "Komt een vrouw bij de dokter" gaan. Een waargebeurt verhaal van een vrouw die kanker heeft en van haar partner die het vreemdgaan maar niet laten kan.
Je moet wel van drama houden.
Zo niet natuurlijk de film Sherlock Holmes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sherlock holmes ,dat verhaal is mijn inziens vele malen interesanter als komt een vrouw bij de dokter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
komt een vrouw bij de dokter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De keuze zal liggen hoe jouw vriend films beoordeelt.

Komt een man bij de Dokter is niet echt een stoere mannen film.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt een vrouw bij de dokter natuurlijk
!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben gister naar 'komt een vrouw bij de dokter'geweest. Hij is wel leuk om te zien maar hij is zeker niet zo geweldig als al die mensen zeggen. Heb wel een traantje moeten wegpinken maar vond m toch wel een beetje langdradig.....sorry als ik nu een paar mensen teleurstel