Is de film ´The last Airbender 2: Earth` al uit, of is er een release datum of gaat die niet uitkomen?

Het kan zijn dat ik het volledig mis heb, maar ik zie dat er wel een deel 3 uitkomt, zover ik weet is het dan ook handig om een deel 2 te hebben...

Zelf vond ik deel 1 wel mooi gemaakt en snap dus niet dat (zoals ze zeggen) er niemand in wil investeren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Omdat The last Airbander erg laag scoorde (Rotten Tomatoes 6%) en flink werd bekritiseerd was het eerst niet helemaal zeker of er een wel vervolg zou komen.

Ondanks de slechte kritieken leverde de 150 miljoen dollar kostende 3D film meer dan 320 miljoen dollar in de Box Office. Dit heeft M. Night Shyamalan doen besluiten de trilogie af te maken. Last Airbander 2 komt uit in 2014. Nog even wachten dus.