hoeveel seizoenen zijn er nu van cobra 11 gemaakt? en welke zijn op dvd verkrijgbaar?

hoeveel seizoenen zijn er totaal gemaakt?
welke seizoenen zijn met nederlandse ondertitels uitgebracht?
en welke seizoenen zijn met engelse ondertitels uit gebracht?
en is alles in 1 verzamelbox te koop?
(omdat mijn engels redelijk goed is zou ik ook wel engelse ondertitels willen)

Toegevoegd na 7 minuten:
op imdb zeggen ze dat er 18 seizoenen zijn gemaakt (en dat Erdogan Atalay als Semir Gerkhan in 241 afleveringen speelde in de periode van 1996-2012) terwijl wikipedia er 19 seizoenen geeft en 207 afleveringen??
elders op internet vind ik ook nog seizoen 1 tm 29
hoe zit dat nou?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

21 seizoenen, zie deze site voor meer info:

http://rtl-now.rtl.de/alarm-fuer-cobra-11.php